2010. április 20., kedd

Márvány és a Fenyő .....



Az első kép a fotómasinámmal. Annyira új volt a gép, hogy még a ceruzaelem sem volt beletéve.
(Naná, hogy ellenkező irányból kellett volna fotózni!..)

Egy nagyszerű pikniken voltam, (topiktalálkozó), ahol mindenki kirakta a maga készítette finomságot, és a résztvevők szabadon garázdálkodhattak. Nehéz volt a választás....


Ilyen szépségek között húzódott meg az alkotásom.... (És ez csak egy tizede annak, ami a hatalmas asztalon volt...

Ez a két "rúd" már jóval később készült. A képen elöl a "márványcsirke", mögötte a "Fenyő csirke".

Márványcsirke, ahogy én készítem

2 egész tojást elkeverek 3 evőkanálnyi liszttel, jó sok durvára reszelt vegyes sajttal, és annyi tejföllel, hogy eléggé híg legyen, belekeverek fél csirkemellet kockára vágva, kevés füstölt sonkafélét, kockázva, szerecsendiót reszelek bele, apróra felkockázott piros-zöld-sárga kaliforniai paprikát is keverek közé

A hosszúkás formát, vagy őzgerincet baconnal kibélelem, a masszát belesimítom, a szalonnát szorosan visszahajtom, az egészet alufóliával beburkolom, megsütöm, a fóliát levéve pirítom, majd kiborítva alul is megpirítom.



Ezen a képen elöl a "Fenyő", mögötte a "márvány":



"Csirkemell Fenyő módra" - ennek története van:
Fenyő névre hallgató nagyon kedves barátnőm találta ki ezt a módozatot, én megvalósítottam, és mondtam neki, hogy majd olvashatod a világhálón a nevedet! - ezen csak nevetett, nem hitte el..... Hát, ennyi!
Így készül: áztatott zsemléből hagymás-majorannás-petrezselymes tölteléket készítünk, két-három felvert tojással, sóval, borssal, kis kakukkfűvel, vagy szerecsendióval fűszerezzük, nagylyukú reszelőn kevés sajtot is reszelhetünk bele, (jól összetartja), és belekeverünk egy felcsíkozott csirkemellet.
Baconnal bélelt őzgerincformában megsütjük.
Lehet bele gombát, sonkát is keverni: csak jobb lesz tőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése